من برنگشتم -مهم-

  • ۱۳:۰۹

ق ن: هوای ابریِ و آفتاب ملایم ظهرِ مهرماه داره دیدمو نسبت به پاییز عوض میکنه هرچند اگه درس هارو نادیده گرفت!!!

خب بالاخره من برنگشتم! ینی منِ قبلی برنگشته

چرا چون یه آدم دیگه شدم و تقریبا به اون چیزی که میخوام رسیدم، امید و هدف و شادی:*

وبلاگ جدیدمم بهتون میدم و چند روز دیگه اینجا رو پاک میکنم

کلیک کنید

 

  • ۲۷۹
Minami Ellie

یوووو

گومه ازم قالب خواسته بودی در افق محو شدم و قالب به فنا رفت :")

الان که من هستم خودت تو افق محوی D:

امیدوارم زودتر برگردی *^*

 

𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

دلمون برات تنگ شده دختر :"💔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan